تنین عشق

مطالب جدید

تنین عشق

مطالب جدید

جزئیات درگیری کلاه‌سبزهای ارتش ایران در سوریه و هلاکت 200 تکفیری

«در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری‌ها حمله وسیعی و گسترده‌ای را به جنوب حلب انجام داده بودند، این رزمندگان رشادت‌ها و دلاورمردانی‌های مومنانه و شایسته ای را داشتند که تعداد 4 نفر از عزیزان نیروهای زمینی به شهادت رسیدند.»
کد خبر: ۵۸۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ - 12 April 2016
هنوز چند روزی از اعزام نیروهای مستشاری ارتش ایران به سوریه نگذشته بود که خبر شهادت چهار تن از این دلاورمردان از سوریه به گوش رسید. اگرچه در ابتدا گمانه زنی های فراوانی در خصوص نحوه شهادت این عزیزان به صورت غیر رسمی منتشر شده بود اما امروز فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تایید خبر شهادت چهار تن از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در سوریه جزئیات این رویداد را هم تشریح نمودند.

به گزارش تابناک، امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهدای تکاوران تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (کلاه سبزها) که اخیرا در ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند، در پاسخ به خبرنگاران با اشاره به حضور مستشاری نزاجا در سوریه اظهارداشت: به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم که اگر ماموریتی باشد، آنجا حاضر شویم و اجرای ماموریت کنیم.

جزئیات درگیری کلاه‌سبزهای ارتش ایران در سوریه و هلاکت 200 تکفیری

وی افزود: داعش را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینیم که یک یگان نظامی را وارد کنیم. دشمن اصلی ما آمریکا است و ما متناسب با آنها خودمان را آماده می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در ماموریت مستشاری سوریه تعدادی از کارکنان نیروی زمینی نزاجا حضور داشتند که به حمدالله با قوت و استحکام در کنار "نیروی قدس" و سایر کسانی که در جبهه انجام وظیفه می‌کنند حضور مومنانه‌ای داریم.

امیر پوردستان ادامه داد: در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری‌ها حمله وسیعی و گسترده‌ای را به جنوب حلب انجام داده بودند، این رزمندگان رشادت‌ها و دلاورمردانی‌های مومنانه و شایسته ای را داشتند که تعداد 4 نفر از عزیزان نیروهای زمینی به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: در این درگیری، تعدادی از تانک‌ها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره منهدم شد و تروریست‌ها 200 نفر کشته دادند که تمامی اسناد آن نیز موجود است و این گوشه‌ای از خدمات و تلاش های است که سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران قدرتمند در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مرزهای عقیدتی و ایمانی نظام جمهوری اسلامی ایفا می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: ما یک یگان را شرکت ندادیم بلکه تعدادی از پرسنل را از تمامی یگان‌ها شرکت دادیم که از جمله تیپ 65 است البته سایر یگان‌ها شرکت دادیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.